Shopping Cart

تماس رایگان : 09177000624

هدایای ویژه برای خرید های بالای 1 میلیون تومان

شربت انجیر

آیا راز شربت انجیر و لاغری را می دانید؟

برای پی بردن به رابطه مصرف شربت انجیر و لاغری ابتدا باید با خواص معجزه آسای این میوه آشنا شوید. اگر به دنبال راهی برای لاغری هستید به احتمال زیاد روش‌های متعددی را استفاده کرده‌اید. بهترین راه برای کاهش وزن درمان های طبیعی است. تا حد امکان از استفاده از داروهای شیمیایی برای کاهش وزن خودداری کنید.

چرا که این داروها همواره عوارض جانبی خطرناکی برای شما به دنبال دارند. مصرف شربت انجیر یکی از طبیعی ترین و موثرترین راهکارها برای کاهش وزن است. از طرفی این ماده غذایی به افزایش وزن افرادی که دچار لاغری مفرط هستند نیز کمک می کند. با ما باشید و به راز انجیر و تناسب اندام پی ببرید.

فواید انجیر تازه برای بدن

انجیر یک میوه جادویی است که سرشار از مواد معدنی مفید و ویتامین‌هاست. با استفاده از این میوه در رژیم غذایی خود دیگر نیازی به استفاده از مکمل‌های دارویی نخواهید داشت. مهم‌ترین مسئله برای کاهش وزن تنظیم رژیم غذایی است. چرا که در بسیاری از موارد افراد برای لاغری به دنبال کاهش میزان مواد غذایی مصرفی هستند. با این شرایط بدن با کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مفید روبه‌رو نشود. لاغری نباید سلامت شما را به خطر بیاندازد. با استفاده از یک رژیم غذایی سرشار از ویتامین در کنار کاهش وزن سلامت خود را تضمین می‌کنید.

انجیر سرشار از فیبر است. همانطور که به خوبی می دانید فیبرها باعث سیری و رفع احساس گرسنگی می‌شود. بنابراین مصرف انجیر اشکال متفاوت می تواند اشتهای شما را کاهش دهد. به همین دلیل است که به احتمال زیاد مقالاتی در رابطه با مزایای انجیر خشک و لاغری مطالعه کرده‌اید. مربای انجیر و عرق انجیر از دیگر موارد مصرف این میوه جادویی به شمار می‌رود.

خواص انجیر سیاه برای لاغری شماره شگفت زده می کند. این میوه سرشار از منگنز، منیزیم، پتاسیم، مس، آهن، کلسیم و فسفر است. به همین دلیل حتی زمانی که به دلیل رژیم‌های غذایی متفاوت میزان مصرف مواد غذایی را به حداقل برسانید، مصرف انجیر کمبود عناصر مفید در بدن را جبران می‌کند. از طرفی انجیر سرشار از آنتی اکسیدان است. برای تضمین سلامت خود در پروسه کاهش وزن یا افزایش وزن به آنتی اکسیدان‌ها نیاز خواهید داشت.

شربت انجیر

اما چرا باید به فکر تهیه شربت انجیر باشیم؟

کالری میوه انجیر بسیار ناچیز است. زمانی که رژیم‌های لاغری را دنبال می‌کنید به فکر کاهش میزان کالری مصرفی خود هستید. اما مسئله اینجاست که باید مراقب کاهش میزان کالری دریافتی باشید.

کالری موجود در شربت انجیر اندکی از کالری میوه انجیر بالاتر است. پخت انجیر در کنار شیرین‌کننده‌ها منجر به افزایش قند موجود در شربت انجیر می شود. جالب اینجاست که در کنار افرادی که شربت انجیر و لاغری را مفید می‌دانند، افرادی که از لاغری مفرط رنج می‌برند نیز برای افزایش وزن از این شربت استفاده می‌کنند.

در ادامه می‌خواهیم طرز تهیه شربت انجیر را با شما به اشتراک بگذاریم. برای تهیه این شربت به فکر تهیه انجیره مرغوب و تازه باشید. به این ترتیب شربتی که به دست می‌آورید از کیفیت بالاتری برخوردار است.

شربت انجیر و لاغری مفرط

کسانی که از لاغری مفرط رنج می‌برد باید به دنبال مصرف مواد غذایی اشتها آور و پرکالری باشد. به احتمال زیاد چنین افرادی اشتهای زیادی برای غذا خوردن ندارد. به همین دلیل لازم است از مواد غذایی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی در رژیم غذایی خود استفاده کنند. یکی از فواید مصرف انجیر و لاغری مفرط تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

مصرف شربت انجیر به درمان کم خونی، ضعف جسمانی، نفخ معده و تشنگی کمک می‌کند. از این گذشته مصرف این شربت از بروز افسردگی های ناشی از لاغری مفرط نیز جلوگیری می‌کند.

مواد اولیه برای تهیه شربت انجیر

برای تهیه این شربت انجیر خانگی به انجیر های خشک نیاز دارید. حتی اگر قصد لاغر شدن ندارید نیز با تهی این شربت انجیر یک سیروپ خوشمزه برای پنکیک‌های خود تهیه خواهد کرد.برای تهیه این شربت مواد اولیه زیر نیاز خواهید داشت:

  • دو کیلو‌گرم انجیر
  • لیوان آب
  • یک و نیم کیلوگرم شکر
  • نصف قاشق چای‌خوری زعفران
  • طرز تهیه شربت انجیر

شربت انجیر و لاغری

طرز تهیه شربت انجیر

برای تهیه این شربت ابتدا انجیرها را شسته و خشک کنید. آنها را درون یک قابلمه بزرگ بریزید و آب را به آن اضافه کنید.

اجازه دهید انجیرها به مدت یک ساعت روی حرارت ملایم به خوبی بپسند. پس از پخته شدن کامل انجیرها ۴ لیوان آب در قابلمه باقی می‌ماند. اکنون زمان آبکش کردن انجیر است. آب باقیمانده از انجیر را به همراه شکر را روی حرارت قرار دهید.

در این مرحله زعفران دم کرده را به شربت اضافه کنید. اجازه دهید شکر در شربت حل شده و مخلوط به غلظت کافی برسد.

به همین سادگی شربت انجیر آماده شده است. اکنون برای استفاده از مزایای شربت انجیر و لاغری یک الی دو قاشق غذاخوری از این شربت را در یک لیوان آب سرد ریخته و در صورت تمایل چند تکه یک دانه اضافه کنید. شربت شما آماده است.

با تهیه این شربت از خواص شربت انجیر و لاغری بهره‌مند می‌شوید. اگر سعی در افزایش وزن یا کاهش وزن دارید مهم‌ترین نکته را فراموش نکنید. راز رسیدن به نتیجه مطلوب یک رژیم غذایی مناسب است. انجیر با خواص جادویی و معجزه‌آسای خود برای افزایش وزن و کاهش وزن مناسب است. با تهیه میوه مرغوب انجیر رژیم‌غذایی خود را غنی کنید. این میوه شفابخش را به شکل خشک شده یا تازه مصرف کنید. شما همواره می‌توانید از این میوه برای تهیه کمپوت انجیر نیز استفاده و سلامت خود را تضمین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هزینه پستی رایگان

سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

در صورت عدم تطابق

ارسال به همه جا

ار سال به تمام نقاط کشور

مشاوره و پشتیبانی

24 ساعته آنلاین